12. 3. 2011

Mon printemps souhaitent.........

Moje jarní přání: přeji si a moc Dvd Vanessy Paradis "Une Nuit a Versailles" přání je napůl splněno moc se těším!
Zápisník na gumičku s cestovatelskou tématikou, knihu fotografií Paříže od Roberta Doisneau!!!
Tohle je opravdu zatím nesplnitelné přání ,mít něco od Miller Harris a Jane Birkin.
Flakon parfému s kresbou a podpisem Jane ,nebo svíčku a tělový krém............Přivoněla jsem k novému parfému od Annick Goutal Le Mimosa a už nikdy nechci jiný:)
Pár jarních hadříků.............
Přeji Vám krásný večer a neděli plnou sluníčka!!!!!
Je vous souhaite belle soirée et belle dimanche plein de soleil!!!!

4 komentáře:

butiksofie řekl(a)...

Dear Fleurette, I love those clogs!!!Hughs ANja

maría cecilia řekl(a)...

My dearest Fleurette, I´m soooooo happy to be at your beautiful blog again, there´s been such a long time since my last visit and now I have soooooooo enjoyed all the posts that I have missed. I can imagine how cold your winters are and now you are just waiting for the lovely spring to come with its beautiful blooms to brighten your days my dear. I wonder how nice that perfum must be!!
sending you lots of hugs and love my dear

Simplement ... řekl(a)...

Le sac L......... est la folie des collégiennes de mon village ...
Tu nous montres de bien jolies choses, si raffinées ...
Bisous du coeur
Marie-Ange

Unknown řekl(a)...

Tak tyto prani bych si taky dala rict.