19. 3. 2010

J'adore les roses blanches





Je vous souhaite un merveilleux week-end
Přeji vám krásný víkend

20 komentářů:

All Seasons řekl(a)...

Oooh look at this hart, what a beauty!!!

Have a nice weekend, Fleurette, enjoy.
Hugs
Patricia

brocante roos řekl(a)...

What a lovely bottle for the rose you have. And this hart is so sweet.....I enjoyed the photo's.

I wish you a nice weekend.

Warm hug

Marjan

Simplement ... řekl(a)...

A toi aussi ma Fleurette un merveilleux week-end enveloppé de douceur et de beauté !
A l'image de ton blog si romantique ...
Bisous d'une très sincère amitié.
Marie-Ange

Petra H. řekl(a)...

Ahoj Fleurette, krása, něha, nádhera, docházejí mi slova...Petra

Solveig řekl(a)...

Kjære Fleuret! Jeg elsker denne kort! Sammen med rose og nydelige hjertet, er det en perfekt start på en fin helg!
Hugs Solveig

Les Cotrions řekl(a)...

I adore white roses too! They're are my favourites..I love all white flowers! Thanks for sharing these beautiful photos!
A nice and sunny week end to you!
Vale

Anna řekl(a)...

beautiful photo's
Have a great weekend!

Natalia řekl(a)...

OO wow!
Piękne rzeczy pokazujesz Droga Fleurette!
Moc pozdrowień i uścisków!

Yvonne - Frl. Klein řekl(a)...

Dear Fleurette, the bottles are so wonderful! And the white roses are so precious!!!
Have a nice weekend,
Yvonne

Draffin Bears řekl(a)...

Dear Fleurette,

Love the pretty roses, heart and vintage photos.
Everything looks lovely.

Happy weekend
Hugs
Carolyn

LENNU řekl(a)...

Dear Fleurette!
Charming vintage photos and the heart is cute.
Lovely weekend!
Warm hugs, Lennu

Een sneller kloppend hart řekl(a)...

Dear Fleurette...again, wonderful pictures, I love the nostalgic cards and the white roses in these lovely vases!

Wish you a wonderful weekend, I hope spring has arrived in your country too!

Huggs, Veronique

kleine-creative-Welt řekl(a)...

so wonderful in their pure white proof are the flowers, the wonderful heart and the delicate wife pictures -
hugs Ruth

Hélène Flont , french illustrator řekl(a)...

Que d'harmonieuses et douces photographies. J'aime beaucoup également la délicatesse des roses blanches.

LA VIGENNA řekl(a)...

tout est ravissant , j'aime beaucoup tes photos !! ton paquet part lundi !!!! bon dimanche de printemps !! bisous ANNE

handgemalte Herzensträume řekl(a)...

mila fleurette,

to jsou tak prekrasne fotky !! opravdu radost pohledet !

mnoho vrelych pozdravu
a krasny vecer ti preje
bara

Elle řekl(a)...

J'adore les roses blanche aussi :) J'adore toutes les fleurs en couleur blanc :)
J'adore tes decorations :)

Belle dimanche :)

Anonymní řekl(a)...

Des photos au charme très rétro.
Bon weekend à toi aussi et merci pour les commentaires.

Christelle řekl(a)...

Les roses blanches sont les plus délicates et tu nous le prouves avec ces si jolies photos !

Isa řekl(a)...

Bonjour Fleurette,

Je viens de visiter votre blog. J'ai beaucoup aimé le romantisme qui se dégage de celui-ci.
Vos mises en scènes sont également charmantes.
Bonne continuation, à bientôt

Amitié de France

Isa